Caritatea cu geanta Vuiton, pantofi Gucci si taior Chanel e la mare moda. Se afiseaza ostentativ pe ecrane si prin revistele Glamour, cu machiaj gros de duiosie si ingrijorare de sub care razbate un apetit insatiabil de publicitate.
Doua sunt in principal "caritabilele" de serviciu, la concurenta desigur, ca altfel nici n-ar avea haz.
Adreea Marin Banica si Mihaela Radulescu se intrec, umar la umar, in concursul ",cel mai mare suflet din tara".
Zana Africii
Andreea Marin Banica e mai materna, ca doar de-abia si-a descoperit aceasta vocatie de la care numai bunatatea o mai smulge, nu-i asa, din cand in cand. Noua ei tinta este Africa, unde saracia face, intr-adevar, un numar incredibil de victime.
Premisa de la care porneste este foarte corecta - cu o suma infima pentru oricare dintre noi se poate cumpara un vaccin care sa salveze viata fiecarui copil.
Este foarte bine ca un ambasador UNICEF se implica in asta, dar este de un cinism incredibil ca o vedeta de carton si in cadere de popularitate sa-si faca publicitate pe seama acelor oameni necajiti.
E foarte frumos ca Andreea Matin Banica s-a dus in Africa, dar e oribil ca a carat acolo cu ea cate o echipa de la cate o revista glossy care sa-i faca niste frumuseti de pictoriale si sa-i scrie splendoare de materiale elogioase.
Sunt de un infinit cinism pozele facute de diva, cu pantofi de o suta de milioane in picioare, alaturi de bastinasii desculti si slabi, sau imbracata in haine care costa cat mancarea pe doi ani unei familii africane, dar privind tandru un copilas malnutrit. Suflet de mama, cu adevarat! Intruchiparea caritatii si mai multe nu!
Ofensiva mediatica a Andreei Marin nu se opreste insa in revistele glamour, la fel de cinice ca ea. Zana isi face loc cu coatele in programele de stiri si in talk-show-u