Directorii de marketing pun la cale cel mult două evenimente pe an destinate personalului. Sursa: Getty Images
Companiile din România plătesc cel mult 200 de euro de persoană pentru o petrecere destinată angajaţilor lor, spun reprezentanţii organizatorilor de evenimente, reuniţi în cadrul primului târg de profil din România - Event Bazar. Potrivit acestora, directorii de marketing pun la cale cel mult două petreceri pe an, şi nici atunci nu sunt foarte generoşi - economisesc cât pot mai mult din bugetul alocat şi foarte rar caută ceva spectaculos. În ţările vest europene, firmele organizează până la zece evenimente destinate angajaţilor - petreceri sau teambuildinguri.
Cei mai cunoscuţi organizatori de evenimente îi aşteaptă pe vizitatori în Parcul Izvor, din Capitală, până duminică inclusiv, şi spun că pot organiza orice, în afară de înmormântări.
Comisionul - minimum 10%
În cazul în care doriţi să-i faceţi o surpriză iubitei şi s-o cereţ i de soţie într-un loc special sau plănuiţi o petrecere-surpriză de ziua unui prieten drag - ca să nu pierdeţi timpul cu organizarea, puteţi apela la o echipă profesionistă. În schimbul unui comision, ideea va prinde viaţă în forma cea mai potrivită. Piaţa a crescut în ultimul an cu peste 30%, sunt de părere organizatorii de petreceri, care primesc din ce în ce mai multe solicitări. Dacă, până la începerea postului, cele mai multe evenimente sunt nunţile, după 1 decembrie domină petrecerile de Crăciun. „Maestru de ceremonii este personajul nelipsit de la orice petrecere. Dacă invitarea unor formaţii este deja ceva banal acum, la astfel de evenimente se organizează numere de stand-up comedy“, spune Dan Olaru, unul dintre organizatorii târgului.
Costurile unui eveniment depind de numărul de persoane participante şi de solicitările clientului. Organizarea poate dura între