Tot mai mulţi români reclamă nereguli din sistemul financiar bancar. Numărul plângerilor la Protecţia Consumatorilor a trecut de 2.000 în luna octombrie, de cinci ori mai multe decât în luna iunie, de exemplu. Oamenii sesizează comisioanele introduse în afara contractului, cele de administrare a contului curent, de administrare a creditului şi de finanţare. Dacă în luna iunie erau 400 de reclamaţii, în septembrie numărul acestora a ajuns la 1.500, iar în octombrie a trecut de 2.000. Clienţii de plâng de majorarea nejustificată a dobânzilor.
Cei care se simt nedreptăţiţi de bănci pot depune reclamaţii la Protecţia Consumatorilor.
Aproape 100 de plângeri au fost soluţionate în instanţă în favoarea reclamanţilor, iar băncile au fost nevoite să plătească amenzi de peste 600.000 de lei.
Autori: A.B.
Tot mai mulţi români reclamă nereguli din sistemul financiar bancar. Numărul plângerilor la Protecţia Consumatorilor a trecut de 2.000 în luna octombrie, de cinci ori mai multe decât în luna iunie, de exemplu. Oamenii sesizează comisioanele introduse în afara contractului, cele de administrare a contului curent, de administrare a creditului şi de finanţare. Dacă în luna iunie erau 400 de reclamaţii, în septembrie numărul acestora a ajuns la 1.500, iar în octombrie a trecut de 2.000. Clienţii de plâng de majorarea nejustificată a dobânzilor.
Cei care se simt nedreptăţiţi de bănci pot depune reclamaţii la Protecţia Consumatorilor.
Aproape 100 de plângeri au fost soluţionate în instanţă în favoarea reclamanţilor, iar băncile au fost nevoite să plătească amenzi de peste 600.000 de lei.
Autori: A.B.