Din cele 110 apartamente care urmează să fie finalizate în cadrul proiectului Vivando Unirii, peste o treime au fost deja vândute. Proiectul, dezvoltat de Ocif Group în parteneriat egal cu Rothschild Group, pare a fi mai ales pe placul bancherilor, managerilor şi oamenilor de afaceri.
La preţuri de 2.100-2.200 de euro pe metrul pătrat construit, în cadrul apartamentelor cu două sau cu trei camere, clienţii vizaţi sunt cei din segmentul medium-high. Proiectul nu a atras însă numai clienţi români. “Deşi au fost câţiva investitori străini care au cumpărat apartamente în faza de lansare, în momentul de faţă, cei mai mulţi clienţi ai Vivando Unirii sunt români, din segmentul medium-high, reprezentând: avocaţi, bancheri, manageri şi oameni de afaceri”, precizează compania. Finalizarea apartamentelor este stabilită pentru toamna anului viitor.
Până acum s-au investit 10 milioane de euro în acest proiect, investiţia totală fiind estimată la 22 de milioane de euro. (V.R.)
Din cele 110 apartamente care urmează să fie finalizate în cadrul proiectului Vivando Unirii, peste o treime au fost deja vândute. Proiectul, dezvoltat de Ocif Group în parteneriat egal cu Rothschild Group, pare a fi mai ales pe placul bancherilor, managerilor şi oamenilor de afaceri.
La preţuri de 2.100-2.200 de euro pe metrul pătrat construit, în cadrul apartamentelor cu două sau cu trei camere, clienţii vizaţi sunt cei din segmentul medium-high. Proiectul nu a atras însă numai clienţi români. “Deşi au fost câţiva investitori străini care au cumpărat apartamente în faza de lansare, în momentul de faţă, cei mai mulţi clienţi ai Vivando Unirii sunt români, din segmentul medium-high, reprezentând: avocaţi, bancheri, manageri şi oameni de afaceri”, precizează compania. Finalizarea apartamentelor este stabilită pentru toamna anului viitor.
Până acum s-au investit 10 milioane