Marele magazin britanic Selfridge's a lansat, duminica, o noua ciocolata de lux numita "Credit Crunch".
Termenul este utilizat pentru a caracteriza criza financiara internationala, relateaza AFP.
"Chiar daca oamenii incearca sa cheltuiasca mai putin in acest moment, ei vor totusi sa-si faca mici placeri, oferindu-si lucruri de calitate si luxoase", crede Ewan Venters, directorul departamentului alimentatie al marelui magazin.
"Ciocolata de calitate costa relativ putin, ofera imediat satisfactie si va ajuta cu adevarat sa va simtiti mai bine", a adaugat el.
O ciocolata "Credit Crunch" de 150 de grame costa 5 euro.
Marele magazin britanic Selfridge's a lansat, duminica, o noua ciocolata de lux numita "Credit Crunch".
Termenul este utilizat pentru a caracteriza criza financiara internationala, relateaza AFP.
"Chiar daca oamenii incearca sa cheltuiasca mai putin in acest moment, ei vor totusi sa-si faca mici placeri, oferindu-si lucruri de calitate si luxoase", crede Ewan Venters, directorul departamentului alimentatie al marelui magazin.
"Ciocolata de calitate costa relativ putin, ofera imediat satisfactie si va ajuta cu adevarat sa va simtiti mai bine", a adaugat el.
O ciocolata "Credit Crunch" de 150 de grame costa 5 euro.