* Zoom va emite pentru călători, între orele 5 şi 24
Bucureştenii care călătoresc cu metroul au timp, uneori, să se plictisească aşteptând următorul tren. De ceva vreme, în staţii au fost amplasate monitoare, dar cum acestea au stat, până acum, închise şi acoperite cu huse, misterul instalării lor a rămas intact. De astăzi, Capitala devine unul dintre puţinele oraşe din lume cu reţea proprie de transmitere a informaţiei în sistem audio-video.
Televiziunea Zoom va emite în toate cele 45 de staţii de metrou, pe cele 16 ecrane cu diagonală de 106/127 cm montate în fiecare. Postul va transmite zilnic, în intervalul orar 5 - 24, atât imagine, cât şi sunet, pentru un public de aproximativ 700.000 de persoane, câte folosesc în fiecare zi metroul. Programele vor include buletine de ştiri, divertisment şi informaţii utilitare şi de proximitate necesare călătorilor. Dimineaţa, pasagerii-telespectatori vor avea parte de principalele ştiri ale zilei, vor putea urmări revista presei şi vor primi noutăţi legate de trafic, zona financiară, meteo, sport şi timp liber. Nu vor lipsi rubricile de horoscop, bucătărie, sănătate, curiozităţi, turism şi mondenităţi. (În asemenea condiţii, există riscul ca unii călători să aştepte o garnitură sau două în plus, pentru a-şi nota, eventual, câteva reţete ori sfaturi de vacanţă...).
În scurt timp, călătorii vor avea posibilitatea să-şi transmită prin intermediul acestei reţele mesaje, dedicaţii sau anunţuri de mică publicitate în sistem SMS.
„Investiţia pentru lansarea Zoom depăşeşte 2 milioane de euro. Am instalat peste 700 de ecrane într-un timp record, de numai 2 luni. Cred însă că toate eforturile noastre vor avea un rezultat pozitiv. Zoom va colora experienţa bucureşteanului care călătoreşte cu metroul şi va oferi un canal de comunicare unic cu un public extrem de fidel”, spune Gabriel Faflei, director general Mono