"România, încântat de cunoştinţă” a alergat sâmbătă pe circuitul de la Monza, la cursa auto FIA GT, purtată pe pistă de scuderia Playteam Sarafree.
"România, încântat de cunoştinţă” a alergat sâmbătă pe circuitul de la Monza, la cursa auto FIA GT, purtată pe pistă de scuderia Playteam Sarafree.
Campania "Romania, piacere di conoscerti” a fost realizată de agenţia de publicitate Playteam şi face parte din proiectul Guvernului român care îşi propune să îmbunătăţească percepţia italienilor şi spaniolilor faţă de comunităţile româneşti din aceste ţări. "Acţiunea îşi propune să schimbe percepţia asupra comunităţii româneşti, dincolo de generalizările făcute de presă pornind de la fapte izolate comise de români”, precizează şi site-ul oficial al scuderiei.
"Campania, lansată în Italia de agenţia Playteam, a început cu spoturi tv, anunţuri în ziare, un site web şi distribuirea unei reviste de către voluntari ai unor asociaţii româneşti (…) Vor fi şi alte evenimente care, prin intermediul spaţiului expoziţional de la Casa României, vă vor permite să atingeţi cele mai importante aspecte ale tradiţiei şi culturii poporului român”, a spus Giambattista Giannoccaro, cel care deţine scuderia Playteam Sarafree.
Pentru a înţelege un popor, trebuie să-I cunoşti oamenii, spune campania, care are o abordare de tip jurnalistic: se bazează pe experinţe reale ale românilor care trăiesc în Italia, ca aceea a grădinarului sau a infirmierei, ambele prezentate la conferinţa de la Monza.
"Obiectivul acestei campaniei este de a-i face cunoscuţi pe români prin fapte de viaţă, prin acţiuni reale şi nu prin fapte izolate din <