Construirea “Autostrazii Transilvania” reprezinta unul dintre cele mai controversate acte semnate de vreun guvern de dupa 1989. Din cauza clauzelor care defavorizeaza grav partea romana, costul autostrazii, estimat initial la 2,2 miliarde de euro, va ajunge pana la final la circa 7,7 miliarde de euro. Mai mult, verificarile “Adevarul” pe santierele pazite ale Bechtel au scos la iveala si alte aspecte grave.
Muncitorii romani sunt inlocuiti cu cei turci, lucrarile sunt facute superficial, riscand periclitarea circulatiei rutiere, iar drumurile nationale care fac legatura cu santierele sunt distruse de utilaje Bechtel. Zona monitorizata: tronsonul 3C (Suplacu de Barcau – Bors), al Autostrazii Transilvania. In momentul de fata, lucrarile sunt suspendate. Nici angajari nu se mai fac. Din nefericire, autoritatile romane recunosc situatiile “delicate” create de contractul cu Bechtel, insa se declara din start neputincioase, fiind legate “juridic” de maini si de picioare.
Integral in Adevarul. Construirea “Autostrazii Transilvania” reprezinta unul dintre cele mai controversate acte semnate de vreun guvern de dupa 1989. Din cauza clauzelor care defavorizeaza grav partea romana, costul autostrazii, estimat initial la 2,2 miliarde de euro, va ajunge pana la final la circa 7,7 miliarde de euro. Mai mult, verificarile “Adevarul” pe santierele pazite ale Bechtel au scos la iveala si alte aspecte grave.
Muncitorii romani sunt inlocuiti cu cei turci, lucrarile sunt facute superficial, riscand periclitarea circulatiei rutiere, iar drumurile nationale care fac legatura cu santierele sunt distruse de utilaje Bechtel. Zona monitorizata: tronsonul 3C (Suplacu de Barcau – Bors), al Autostrazii Transilvania. In momentul de fata, lucrarile sunt suspendate. Nici angajari nu se mai fac. Din nefericire, autoritatile romane recunosc situatiile “delicate” cre