Reteaua de magazine cu politica de discount Penny Market, operata de grupul german de retail Rewe, vizeaza extinderea pana la 100 de unitati anul viitor, fata de 64 cate detine in prezent pe piata locala. In Romania, Penny Market este cea mai mare retea de magazine discounter, dupa cifra de afaceri raportata de companiile de profil la Ministerul de Finante pentru anul 2007. Anul trecut, retailerul german a realizat afaceri de aproape 250 de milioane de euro, cu 50 de unitati operationale. "Daca totul decurge conform planului, vom termina anul 2008 cu 71 de magazine, urmand ca la sfarsitul lui 2009 sa ajungem la 101-102 unitati", a declarat Antoniu Radu, directorul general al retelei Penny Market Romania, citat de Mediafax. Potrivit lui Radu, valoarea investitiilor in dublarea retelei de magazine va fi de 60-80 de milioane de euro in perioada 2008-2009. In prezent, compania opereaza la nivel local 58 de unitati Penny Market si sase magazine Penny Market XXL. Cei mai mari competitori ai Penny Market sunt Plus si Profi. La sfarsitul anului trecut erau in total 146 de magazine discounter in Romania, in crestere cu aproape 55% fata de 2006. Potrivit rezultatelor financiare raportate de acesti retaileri pe 2007 - excluzand reteaua de hipermarketuri cu discount Kaufland - segmentul discounterelor poate fi estimat la 600 de milioane de euro.
Reteaua de magazine cu politica de discount Penny Market, operata de grupul german de retail Rewe, vizeaza extinderea pana la 100 de unitati anul viitor, fata de 64 cate detine in prezent pe piata locala. In Romania, Penny Market este cea mai mare retea de magazine discounter, dupa cifra de afaceri raportata de companiile de profil la Ministerul de Finante pentru anul 2007. Anul trecut, retailerul german a realizat afaceri de aproape 250 de milioane de euro, cu 50 de unitati operationale. "Daca totul decurge conform planului, v