Confruntati cu o scadere puternica a vanzarilor, dezvoltatorii rezidentiali din Romania sunt sfatuiti de companiile de intermediere sa caute clienti peste hotare.
Desi vanzarea proprietatilor catre clienti straini poate parea un procedeu greoi, necesitand regandirea activitatilor de marketing si o intelegere a modului in care trebuie interactionat cu agentiile imobiliare din strainatate, intermediarii sustin ca, in realitate, filozofia de business ramane neschimbata.
"Modificarile nu sunt de substanta, asa cum s-ar crede la prima vedere - fundamentul business-ului ramane acelasi. Dezvoltatorul doreste sa-si vanda apartamentele printr-un intermediar si chiar daca folosesti o agentie imobiliara romana, cu sediul in Romania si care se adreseaza romanilor sau o agentie imobiliara din strainatate care se adreseaza clientelei sale locale - relatia de afaceri se conduce pe aceleasi principii. Singura mare provocare este crearea unui cadru de relatii cu agentii imobiliari din strainatate", a precizat Tibor Fuchsel, territory manager la Overseas Property Professional (OPP).
Compania pe care acesta o reprezinta ofera posibilitatea dezvoltatorilor din Romania sa-si faca cunoscute proiectele prin intermediul a doua reviste de business imobiliar cu site-urile aferente.
Dezvoltatorii pot opta pentru publicitate tiparita sau activitati online prin direct mailing si publicitate prin bannere.
"In ciuda conditiilor economice internationale, exista in continuare foarte multi clienti care doresc sa achizitioneze proprietati in strainatate in piete noi pentru ei. Cheia este ca ei sa stie ceea ce oferi - si cel mai direct mod pentru a realiza asta este sa creezi o retea de agenti internationali care sa promoveze si sa vanda pentru tine", a concluzionat Tibor Fuchsel.
Confruntati cu o scadere puternica a vanzarilor, de