Cel mai apreciat şi aglomerat mijloc de transport din Bucureşti, metroul, a fost cosmetizat cu peste 700 de ecrane pe care se vor difuza ştiri şi reclame începând de azi.
Ramele nu vor veni mai rapid în staţii, iar aerul va fi la fel de irespirabil la orele de vârf în vagoane, însă, aşteptând pe peroane, veţi avea ocazia să aflaţi ce vă rezervă astrele, ce mai scrie prin ziare, ce au mai spus politicienii sau chiar să învăţaţi să gătiţi câteva feluri de mâncare.
Poate cea mai importantă informaţie pe care ar dori s-o afle orice călător cu metroul - când vine următorul tren - nu se va afla însă pe ecranele instalate de firma Monopoly Media, parte a grupului Realitatea- Caţavencu, patronat de Sorin Ovidiu Vîntu. „Nu pentru că nu vrem noi, dar încă nu am discutat acest lucru cu Metrorex“, spune Roxana Grămadă, Corporate Affairs Director Realitatea-Caţavencu, care recunoaşte că această informaţie ar fi de bază pentru călători.
În timp, spun reprezentanţii Monopoly Media, călătorii vor putea trimite prin SMS diverse mesaje publicitare care vor apărea pe ecrane. Investiţia firmei ajunge la două milioane de euro şi îmbogăţeşte astfel portofoliul de peste 2.500 de ecrane deţinute în peste 40 de oraşe din ţară.
Contract secret pe pielea călătorilor
Toate cele 45 de staţii de metrou au fost dotate în ultimele două luni cu câte 16 ecrane fiecare, în urma unui contract confidenţial încheiat între firma sindicatelor de la metrou - Sindomet Servcom SRL - şi Monopoly Media. Nici unul dintre semnatarii contractului nu a dorit să facă publică valoarea contractului sau care vor fi investiţiile pe care Metrorex le va face de pe urma câştigurilor din ecranele
publicitare. „Cu siguranţă că vor fi în beneficiul călătorilor“, a comentat Mariana Petre, purtătoarea de cuvânt a Metrorex, care nu ştia, însă, nici de valoarea