Cei 700.000 de călători ai metroului bucureştean vor fi bombardaţi, zilnic, cu informaţii . Pe ecranele LCD montate în staţiile de metrou vor fi difuzate ştiri, gaguri, reclame, informaţii utilitare, dar şi SMS-uri de dragoste. Un contract semnat între Sindomet – firma înfiinţată de sindicatul de la metrou şi regia Metrorex - şi Monopoly Media prevede montarea unor ecrane LCD pe peroanele celor 45 de staţii ale metroului bucureştean. Proiectul intitulat „Zoom”, care presupune instalarea a peste 700 de ecrane, este o investiţie de 2 milioane de euro.
De instalarea ecranelor şi de gestionarea spaţiului publicitar aferent se ocupă Monopoly Media, o divizie a grupului Realitatea-Caţavencu. Instalarea plasmelor a fost finalizată în două luni, de astăzi urmând să înceapă emisia televiziunii de metrou. Într-o staţie sunt 16 ecrane, câte opt pe fiecare peron.
Sistemul de ecrane va difuza un program asemănător cu cel al unui post TV, dar va avea circuit închis, în subteran. Bucureştenii care folosesc metroul vor fi, din această dimineaţă, bombardaţi cu informaţii la volum ridicat. Şi va fi mult zgomot! Zilnic, călătorii vor fi conectaţi la principalele ştiri, revista presei, starea vremii, sport şi vor primi sugestii despre cum să-şi petreacă timpul liber. Nu vor lipsi din program rubricile de horoscop, bucătărie, sănătate, curiozităţi, turism, mondenităţi şi gagurile.
Reclame şi utilitare sau ştiri şi gaguri?
Preşedintele sindicatului de la metrou, Ion Rădoi, spune că el ştie că pe ecranele LCD de la metrou se vor difuza doar reclame şi informaţii utilitare despre Metrorex. „După cum ştiu eu, contractul de asociere prevede difuzarea de publicitate şi informaţii despre reţeaua Metrorex. Nu ştiu nimic despre un program TV”, a explicat preşedintele sindicatului de la metrou. „Vor fi difuzate jurnale de ştiri în toată