Meli Melo Paris aniverseaza luni, 6 octombrie, 10 ani de la deschiderea primului magazin din Bucuresti.
Cu aceasta ocazie, magazinul Meli Melo isi recompenseaza clientii prin programul de fidelitate pe care l-a lansat in data de 3 octombrie, si anume cardul de fidelitate, informeaza un comunicat al companiei remis redactiei Ziare.com.
Programul consta in acumularea de puncte valorice de catre client pe care le poate preschimba in produse, in magazinele Meli Melo Paris.
La orice produs cumparat, se vor inregistra in contul posesorului de card puncte valorice, in functie de nivelul cardului de fidelitate atins.
Managerii Meli Melo anunta ca noul card de fidelitate reprezinta pasaportul spre eleganta pentru clientele lor.
Meli Melo Paris aniverseaza luni, 6 octombrie, 10 ani de la deschiderea primului magazin din Bucuresti.
Cu aceasta ocazie, magazinul Meli Melo isi recompenseaza clientii prin programul de fidelitate pe care l-a lansat in data de 3 octombrie, si anume cardul de fidelitate, informeaza un comunicat al companiei remis redactiei Ziare.com.
Programul consta in acumularea de puncte valorice de catre client pe care le poate preschimba in produse, in magazinele Meli Melo Paris.
La orice produs cumparat, se vor inregistra in contul posesorului de card puncte valorice, in functie de nivelul cardului de fidelitate atins.
Managerii Meli Melo anunta ca noul card de fidelitate reprezinta pasaportul spre eleganta pentru clientele lor.