Lucrarile la Canalul Dunare-Bucuresti, abandonate in 1989, ar urma sa inceapa in cel mult un an si jumatate si se estimeaza ca vor dura trei ani.
Viitoarea cale navigabila de 73 de kilometri, care va lega Bucurestiul de Oltenita, intra, odata cu trecerea ei de la Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile (CNACN) la Ministerul Transporturilor (MT), in faza de evaluare. Asta inseamna ca, cel tarziu in 2013, Capitala va beneficia si de doua porturi, dupa cum precizeaza secretarul de stat in MT Antonel Tanase. Costurile totale sunt evaluate la peste o jumatate de miliard de euro, dar atat oficialii guvernamentali, cat si cei din mediul de afaceri considera ca beneficiile asteptate vor fi pe masura.
Mii de locuri de munca, transport ieftin, irigatii, curent electric, eliminarea pericolului de inundatii, toate aceste avantaje sunt asteptate cand Canalul Dunare-Bucuresti va fi functional, indica analizele si studiile facute de experti in constructii si economisti.
Integral in EvZ. Lucrarile la Canalul Dunare-Bucuresti, abandonate in 1989, ar urma sa inceapa in cel mult un an si jumatate si se estimeaza ca vor dura trei ani.
Viitoarea cale navigabila de 73 de kilometri, care va lega Bucurestiul de Oltenita, intra, odata cu trecerea ei de la Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile (CNACN) la Ministerul Transporturilor (MT), in faza de evaluare. Asta inseamna ca, cel tarziu in 2013, Capitala va beneficia si de doua porturi, dupa cum precizeaza secretarul de stat in MT Antonel Tanase. Costurile totale sunt evaluate la peste o jumatate de miliard de euro, dar atat oficialii guvernamentali, cat si cei din mediul de afaceri considera ca beneficiile asteptate vor fi pe masura.
Mii de locuri de munca, transport ieftin, irigatii, curent electric, eliminarea pericolului de inundatii, toate aceste avan