Signal Iduna Asigurari de Viata, companie autorizata recent de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, detinuta de grupul german Signal Iduna, va incepe sa vanda polite de asigurare de viata si de sanatate la sfarsitul acestei luni.
"Am definitivat pachetele de produse si ne vom baza, in principal, pe asigurarile private de sanatate. Vor fi produse separat pentru persoane fizice si persoane juridice, iar in interiorul acestor clase vom avea de la produse simple, pe care si le pot permite o masa mare de oameni, pana la produse care acopera servicii medicale in spitale din strainatate", a declarat Sanziana Maioreanu, directorul general al companiei.
Ea afirma ca pentru produsele de asigurare de sanatate de baza sunt vizati clientii cu venituri putin peste media pe economie, adica de peste 370 de euro net pe luna, iar pentru produsele sofisticate sunt vizati clientii cu salarii de peste 1.000 de euro.
"Am incheiat deja parteneriate cu 28 de retele de clinici si acoperim mai mult de jumatate din tara. Pana la sfarsitul anului vom avea peste 60 de parteneri", afirma Maioreanu.
In ceea ce priveste serviciile medicale furnizate in strainatate, grupul Signal Iduna colaboreaza deja de mult timp cu spitale din Germania, iar acum poarta discutii pentru incheierea unor parteneriate in Grecia, unde infrastructura medicala este foarte dezvoltata, spune Maioreanu.
Signal Iduna vizeaza sa atinga o cota de piata de 20-25% pe asigurari de sanatate pana in 2012. Principalii competitori ai companiei sunt Interamerican, Aviva, AIG Life sau Allianz-Tiriac.
"Peste doua saptamani vom lansa o campanie de marketing care se va derula pe TV, presa scrisa, online, dar si mijloace mai putin conventionale. Campania va dura pana la sfarsitul anului", explica directorul general al Signal Iduna.
Compania are in prezent 60 de angajati si patru unitati teritorial