Marco Furlanetto, unul dintre mostenitorii imperiului italian de marochinarie Furla, s-a aflat la sfarsitul saptamanii trecute pentru prima data in Bucuresti, pentru a studia posibilitatile de extindere a brandului in Capitala.
"Romania imparte primul loc cu Ungaria in topul vanzarilor Furla din sud-estul Europei", a spus pentru Ziarul Financiar Marco Furlanetto, directorul diviziei pentru Europa a companiei italiene Furla, aflat la Bucuresti cu ocazia redeschiderii magazinului Furla de pe Calea Victoriei, care a trecut printr-un proces de extindere.
"La inceput am hotarat sa intram intr-o locatie cu vizibilitate stradala, pentru ca oamenii sa ne cunoasca brandul. Acum este timpul sa mergem cu un pas inainte si sa intram si intr-un mall, care, din punct de vedere al businessului, inseamna o oportunitate imensa. Inca nu ne-am hotarat care va fi urmatoarea destinatie, azi (joi, 2 octombrie - n.red.) am facut analiza si apoi vom vorbi despre strategie."
Pentru moment, brandul italian cu o istorie de aproape un secol este prezent pe piata locala prin doua magazine, unul in Bucuresti si unul in Brasov. Franciza Furla a fost adusa in Romania de Adrian Puiu, prin intermediul companiei Puiu si Fiii.
Recent, Adrian Puiu a renuntat la functia de manager al magazinelor si a predat fraiele afacerii sotiei sale Anca. Puiu, fost director de marketing al L'Oreal a preluat functia de director de magazine la Tchibo Romania, care planuieste introducerea pe piata a unui nou concept de retail.
Primul pas in strategia de dezvoltare Furla pe piata romaneasca a fost dublarea suprafetei de vanzare a magazinului de pe Calea Victoriei printr-o investitie de 150.000 de euro. "Daca atunci cand am intrat pe piata aveam 700 de produse, acum am ajuns la 1.400, asta si pentru ca pe parcurs am extins portofoliul", spune Anca Puiu. In prezent magazinul vinde, pe l