Agentia Webstyler a fost nominalizata la categoria Interactive, pentru campania "Harta solutiilor lui Blaga", realizata pentru candidatul PD-L la Primaria Capitalei, Vasile Blaga, la cea de-a XV-a editie a festivalului Golden Drum de la Portoroz, Slovenia.
Agentia Leo Burnett &Target a fost nominalizata la categoriile Media si Advertising Campaigns pentru campania "The Dinosaur Exhibition", realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa", anunta un comunicat al organizatorilor.
Printre finaliste la categoria Campanii Media se numara Germania, Israel, Cehia, Lituania, Polonia si Bulgaria. Pentru categoria campanii de publicitate printre alti finalisti se numara Croatia, Ungaria, Mecadonia, Slovacia, Liban, Rusia si Finlanda.
La editia din acest an a competitiei, Romania are cel mai mare numar de inscrieri la categoria Press, 86, si este a treia tara ca numar de materiale inregistrate la categoria TV (42), Outdoor (39) si Interactive (23).
Pentru categoria Campanii Media, Romania are inscrise 15 lucrari, iar la Campanii Publicitare sunt sapte inscrieri.
La festival participa 31 de agentii romanesti, pe primul loc ca numar de materiale inscrise aflandu-se agentia Leo Burnett (24), urmata de Publicis si BV McCann Erickson Romania, ambele cu 21 de lucrari.
Agentia Webstyler a fost nominalizata la categoria Interactive, pentru campania "Harta solutiilor lui Blaga", realizata pentru candidatul PD-L la Primaria Capitalei, Vasile Blaga, la cea de-a XV-a editie a festivalului Golden Drum de la Portoroz, Slovenia.
Agentia Leo Burnett &Target a fost nominalizata la categoriile Media si Advertising Campaigns pentru campania "The Dinosaur Exhibition", realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala "Grigore Antipa", anunta un comunicat al organizatorilor.
@N_P