De trei zile, nici urmă de hamali şi cărucioare pe peronul Gării de Nord. Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, amână rezolvarea situaţiei. Cărucioarele pentru transport continuă să fie legate cu lanţ şi lacăt, iar călătorii sunt nevoiţi să-şi târască singuri bagajele până la peron sau până la ieşirea din gară. Campania “Adevărul” cu privire la serviciul de transport bagaje din Gara de Nord continuă. În principala gară din ţară, transportul bagajelor era asigurat, până vineri, de muncitorii firmei Impex Pamir SRL. Firma deservea călătorii la
limita legalităţii, deoarece contractul cu CFR expirase din luna aprilie. Hamalii firmei pretindeau călătorilor tarife comparabile cu preţul unui bilet de tren.
În urma anchetei ziarului “Adevărul”, hamalii au fost trimişi, de sâmbătă, acasă. Cărucioarele pe care ei le foloseau erau şi ieri, a treia zi consecutiv, legate cu lanţ şi lacăt în apropierea casei de bilete pentru clasa I. Firma are înregistrate la Registrul Comerţului barul şi serviciul de hamali. Rămâne un mister de ce şi-a trimis angajaţii acasă şi de ce nu şi-a înnoit contractul cu CFR.
Orban amână soluţionarea cazului
Serviciul transportului de bagaje din Gara de Nord nu pare să fie o prioritate pentru ministrul Transporturilor, Ludovic Orban. Deşi săptămâna trecută a promis că se va întâlni cu directorul general al CFR Călători, Alexandru Noapteş, şi cu directorul general al CFR Infrastructură, Constantin Manea, pentru soluţionarea cazului, până ieri, la închiderea ediţiei, nu reuşise s-o facă.
“Mă voi întâlni astăzi sau mâine cu ei (n.r. - ieri sau azi). Nu ştiu care va fi soluţia pentru serviciul de transport bagaje din Gara de Nord, pentru că nu am discutat încă”, a declarat Orban pentru “Adevărul”.
Păreri împărţite
În rândul călătorilor, părerile cu privire l