Coty Cosmetics Romania, unul dintre principalii importatori de cosmetice si produse de toaleta de pe piata autohtona, estimeaza un profit de 2,5 mil. dolari (1,8 mil. euro), in acest an fiscal (iulie 2008-iunie 2009), ceea ce reprezinta o marja de 10%, in conditiile in care afacerile vor ajunge la 25 mil. dolari (18,4 mil. euro).
"Profitul este cu 20% mai mare in comparatie cu anul financiar anterior, iar cifra de afaceri cu aproximativ 15% mai mare fata de anul precedent, o contributie semnificativa avand-o produsele semiselective (parfumuri cu preturi medii si peste medie), a caror pondere in vanzari este din ce in ce mai mare", a declarat Viorel Ognean, directorul general al Coty Cosmetics.
Compania, care comercializeaza branduri ca David and Victoria Beckham, Kylie Minogue, Pierre Cardin, Jennifer Lopez, Celine Dion sau Adidas, detine o cota de piata pe segmentul parfumeriei feminine de peste 30%, Celine Dion contribuind cu aproximativ 10% la vanzari. Pe segmentul parfumeriei pentru barbati, cota de piata a brandului Adidas depaseste 10%, potrivit datelor companiei.
Compania este prezenta pe piata doar cu parfumuri si cosmetice decorative (farduri, rimel), fara a avea in portofoliu produse de ingrijire a corpului. Piata totala de cosmetice a crescut in prima jumatate a anului 2008 cu aproximativ 8% fata de aceeasi perioada a anului anterior in ceea ce priveste volumele, si cu 7% daca este luata in calcul valoarea pietei. Pentru a doua parte a anului este asteptat un ritm de crestere mai mare, astfel incat avansul sa ajunga la 10%.
Compania concureaza la nivel local cu multinationale ca Procter&Gamble, Beiersdorf, L'Oreal, Sarantis sau Avon.
Coty Cosmetics Romania, unul dintre principalii importatori de cosmetice si produse de toaleta de pe piata autohtona, estimeaza un profit de 2,5 mil. dolari (1,8 mil. euro), in acest an fisc