Problemele pe care supermarketul Kaufland le face clientilor ieseni par sa nu se mai opreasca. Asta in ciuda diverselor amenzi pe care supermarketul iesean le-a primit din partea Oficiului pentru Protectia Consumatorului in urma numeroaselor reclamatii. Ieri, alti doi clienti ai magazinului au fost pacaliti la preturile produselor. Cei doi ieseni, Alina Onea si Mihail Agache, au platit doua produse la un pret mai ridicat decat cel afisat initial pe eticheta. Astfel, acestia au cumparat 335 grame de macrou afumat pentru care au platit suma de 7,07 lei, desi pe eticheta produsului era trecut un cost de 6,36 lei. De asemenea, acestia au platit pentru 280 grame de macrou afumat suma de 5,91 lei, in loc de cea de 5,32 lei, prevazuta pe eticheta.
Acest lucru s-a intamplat ieri, in jurul amiezii, cand cei doi ieseni au facut cumparaturi de la Kaufland din zona Podu de Piatra. Diferenta de pret platita de cei ieseni pentru cele doua produse este de aproximativ 12 la suta. Si nu e prima data cand cei doi ieseni constata ca la casa platesc mai mult decat pretul scris pe eticheta sau cel afisat la raft. "Zilnic facem cumparaturi la Kaufland din Podu de Piatra, au mai fost diferente de pret, dar acum ne-a cam ajuns cutitul la os. Este o diferenta de aproximativ 12 la suta intre pretul de pe eticheta si cel platit la casa. Maine (astazi- n.r.) vom merge la Oficiul pentru Protectia Consumatorului pentru a face o reclamatie", a declarat Alina Onea, client al supermarketului. Reporterii cotidianului BUNĺ ZIUA IASI au incercat sa ia legatura atat cu reprezentantii Kaufland, cat si cu cei ai Oficiului pentru Protectia Consumatorului Iasi, insa acestia nu au putut fi contactati.
Problemele pe care supermarketul Kaufland le face clientilor ieseni par sa nu se mai opreasca. Asta in ciuda diverselor amenzi pe care supermarketul iesean le-a pr