McDonald's, cel mai mare operator de restaurante de tip fast-food la nivel local, cu 55 de unitati in prezent, a inregistrat in primele noua luni ale anului o crestere de 30% a vanzarilor, cu 10% peste estimarile initiale ca urmare a investitiilor in modernizarea restaurantelor sau a crearii unui nou concept pus in practica de locatia din cartierul Floreasca din Capitala.
"Unul dintre factorii de crestere este reprezentat de faptul ca ne-am pozitionat accesibil, adresandu-ne unei categorii cat mai mari de persoane. O contributie semnificativa a avut-o insa si diversificarea meniului, pe care l-am imbogatit cu salate sau preparate din peste si pui", a declarat Cristian Savu, directorul de comunicare al McDonald's Romani
McDonald's, cel mai mare operator de restaurante de tip fast-food la nivel local, cu 55 de unitati in prezent, a pus in ultimul timp un accent deosebit pe astfel de produse, luand in calcul tendintele de pe pietele occidentale. In momentul de fata, noile produse detin o pondere importanta din veniturile companiei, in conditiile in care doar salatele contribuie cu 20% la vanzari.
Anul acesta, s-au deschis trei restaurante McDonald's, iar pana la sfarsitul anului compania va mai lansa alte trei unitati, in centre comerciale din Iasi, Suceava si Bucuresti. In momentul de fata, cele mai multe restaurante sub brandul McDonald's, in numar de 25, sunt deschise in Capitala, cel de-al 26-lea urmand sa fie deschis in centrul comercial Liberty Center din zona Trafic Greu, mall in care si-a anuntat deja prezenta si Burger King, unul dintre competitorii directi pe aceasta piata.
"Intotdeauna am analizat foarte bine ofertele centrelor comerciale, avand o grija deosebita la pozitionarea noastra. Am inceput negocierile doar acolo unde am simtit ca sunt oportunitati reale de crestere", a explicat Savu. Acesta este motivul pentru care com