Alexandru Matius Harga de la OgilvyOne a castigat la Categoria Piran Poster Awards, pe tema "I feel Slovenia", cu proiectul numit "Follow your heart", Harga aducand primul premiul pentru Romania la festivalul de publicitate Golden Drum, editia 2008.
Concursul Piran Poster Awards este organizat de municipalitea din Piran si Slovenian Tourist Board impreuna cu organizatorii Golden Drum si premiaza cu 5.000 de euro cel mai bun poster care promoveaza Slovenia. Concursul are doua teme, "I feel Slovenia" si "Mediterranean University City", informeaza site-ul competitiei.
La categoria Interactive, unde Romania primise o nominalizare pentru "Harta lui Blaga" proiect al companiei Webstyler, premiul a revenit Poloniei, mai transmite NewsIn.
Romania a fost nominalizata cu lucrarea "The Dinosaur Exhibition Campaign", a agentiei Leo Burnett printre finalisti la ultimele doua categorii, fara insa a fi selectata de juriu drept castigatoare.
Polonia a castigat marele trofeu la categoria Media Advertising, iar TBWA Germania a luat trofeul Golden Watch pentru categoria Advertising Campaigns.
Gala de deschidere a Golden Drum, care a avut loc marti, a premiat castigarii categoriilor Interactive, Media and Advertising Campaigns, Design & Art Direction, TV & Film Promo, OpenAd Idea Awards si Portoroz Piran Poster.
Grand Prix-ul categoriei Design and Art Direction a revenit agentiei Ogilvy Pristina, Kosovo, pentru lucrarea "Monument Marking Kosovo's Declaration of Independence" (foto), realizat pentru Guvernul Republicii Kosovo.
La aceasta categorie, Romania a fost inclusa pe lista scurta cu lucrarea "Vodafone Fixed Line for Small Businesses" a agentiei Scala JWT, fara a se afla insa printre castigatori.
Franta a primit doua trofee la categoria TV & Film Promo, una dintre campanii fiind pentru c