Astra-Uniqa, asigurator detinut de omul de afaceri Dan Adamescu si de grupul austriac Uniqa, estimeaza ca va vinde cel putin 3.000 de polite de asigurare de sanatate pe an, dupa ce a lansat ieri produsul denumit Astramedica.
"Planul pesimist este sa vindem 3.000 de polite pe an, iar cel optimist este dublu. Acum ne adresam clientilor companii, pentru ca, potrivit studiilor, angajatii opteaza in primul rand pentru asigurari de sanatate ca beneficiu salarial. La inceputul anului viitor vom lansa si o polita individuala", a declarat Cornelia Scarlatescu, directorul de asigurari de viata al Astra-Uniqa. Polita de asigurare are trei variante, Optim, Class si Business, cu diferite acoperiri, iar preturile variaza intre 10 euro pe luna, pentru cea mai simpla polita, si 150 de euro pe luna, pentru cele care acopera tratamentul in strainatate.
Cea mai simpla polita acopera servicii cum ar fi un call-center la care clientul poate suna pentru un sfat medical si pentru a fi indrumat catre cea mai apropiata unitate medicala care colaboreaza cu Astra-Uniqa, analize de laborator, electrocardiograma, consultatii de medicina generala si de specialitate (4 pe an), examen medical preventiv si, optional, ambulanta. "In prezent colaboram cu peste 100 de furnizori de servicii medicale din tara, iar pana la sfarsitul anului vom avea incheiate parteneriate cu spitale din Austria si Germania", a mai spus Scarlatescu.
Astra-Uniqa este una din primele zece companii de pe piata locala. In primele noua luni asiguratorul a inregistrat prime brute subscrise de aproape 405,6 mil. lei (111,4 mil. euro), in crestere cu 59,5% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. "Pentru tot anul ne asteptam la prime de 170 de milioane de euro, dar va depinde mult de cursul de schimb. Daunele probabil isi vor continua cresterea accelerata din primele opt luni, de 70%, si ar putea ajunge l