Criza financiara din Statele Unite nu pare sa afecteze vanzarile de produse electronice, consumatorii fiind tentati in actualele conditii economice sa petreaca mai mult timp acasa unde se pot utiliza noile achizitii, a anuntat o asociatie din domeniu. Vanzarile televizoarelor cu ecran plat au crescut cu 40% intr-un an, iar producatorii de jocuri video prevad cresterea vanzarilor in raport cu 2007 cu ocazia sarbatorilor de iarna. "Consumatorii se relaxeaza, petrec mult timp acasa", a declarat un economist din cadrul Asociatiei americane a produselor electronice de mare consum (CEA), Shawn DuBravac. "Si cum nu vor calatori pentru a o vizita pe bunica de sarbatori, macar vor putea vorbi cu ea la un telefon mobil de invidiat", a adaugat DuBravac. CEA se bazeaza pe anumite statistici pentru a previziona vanzari in crestere de Craciun, cele mai cautate fiind, probabil, laptopurile, telefoanele mobile si sistemele GPS. DuBravac a declarat ca aceasta tendinta este una noua, deoarece "in ultimele doua recesiuni, consumatorii si-au redus cheltuielile pentru produse electronice". "Suntem clar in recesiune, iar consumatorii nu si-au redus volumul achizitiilor", a adaugat el.
Criza financiara din Statele Unite nu pare sa afecteze vanzarile de produse electronice, consumatorii fiind tentati in actualele conditii economice sa petreaca mai mult timp acasa unde se pot utiliza noile achizitii, a anuntat o asociatie din domeniu. Vanzarile televizoarelor cu ecran plat au crescut cu 40% intr-un an, iar producatorii de jocuri video prevad cresterea vanzarilor in raport cu 2007 cu ocazia sarbatorilor de iarna. "Consumatorii se relaxeaza, petrec mult timp acasa", a declarat un economist din cadrul Asociatiei americane a produselor electronice de mare consum (CEA), Shawn DuBravac. "Si cum nu vor calatori pentru a o vizita pe bunica de sarbatori, macar vor putea vorbi cu ea la