Toate ziarele din segmentul quality sunt in scadere, posturile Pro TV, Antena 1 si Realitatea TV intampina dificultati cu bugetele, ziarele profitabile isi reduc marginea de profit, iar regia online Boom pregateste o ajustare a rate-cardurilor, scrie Catalin Tolontan pe blogul sau, referitor la efectele crizei economice in media din Romania.
Cum raspunde Tolontan intrebarii puse in acest sens de Iulian Comanescu intr-un post pe propriul blog:
Toate ziarele din segmentul quality sunt in scadere deoarece, incepand cu al treilea trimestru, bugetele de publicitate sunt mai mici decat cele din 2007, iar hartia se scumpeste.Profitul Pro TV ramane ridicat, dar va fi influentat negativ in semestrul doiAntena 1 "nu-si atinge nici ea bugetul de publicitate"Realitatea TV si-a bugetat pe pierdere al doilea semestru al anuluiGSP are pe ultimele luni o margine de profit mai mica decat in prima jumatate a anuluiUn "scenariu echilibrat": cresterea totala a bugetelor de publicitate cu 15%
Citeste mai mult pe blogul lui Tolontan Toate ziarele din segmentul quality sunt in scadere, posturile Pro TV, Antena 1 si Realitatea TV intampina dificultati cu bugetele, ziarele profitabile isi reduc marginea de profit, iar regia online Boom pregateste o ajustare a rate-cardurilor, scrie Catalin Tolontan pe blogul sau, referitor la efectele crizei economice in media din Romania.
Cum raspunde Tolontan intrebarii puse in acest sens de Iulian Comanescu intr-un post pe propriul blog:
Toate ziarele din segmentul quality sunt in scadere deoarece, incepand cu al treilea trimestru, bugetele de publicitate sunt mai mici decat cele din 2007, iar hartia se scumpeste.Profitul Pro TV ramane ridicat, dar va fi influentat negativ in semestrul doiAntena 1 "nu-si atinge nici ea bugetul de publicitate"Realitatea TV si-a bugetat pe pierdere al doilea semestru al anuluiGSP are pe ultimele l