Compania farmaceutica Siepcofar, care detine farmaciile Dona, una dintre principalele retele de pe piata locala, intentioneaza sa lanseze trei branduri proprii de cosmetice si suplimente nutritive, primele doua urmand sa apara in cadrul farmaciilor pana la sfarsitul lui 2008. "Intentionam sa colaboram cu doi producatori, unul italian si altul roman, pentru a crea propriile branduri de cosmetice si suplimente nutritive. Pana la sfarsitul anului vor aparea unul sau doua din acestea", a declarat Sorin Patrascu, business developer in cadrul companiei. Momentan, reprezentantul companiei nu a putut da numele producatorilor cu care va colabora si nici nu a facut publice brandurile cu care isi va imbogati portofoliul. In ultimul timp, ponderea cosmeticelor, a produselor de igiena personala si a suplimentelor nutritive a crescut semnificativ in cadrul farmaciilor Dona, contribuind din ce in ce mai mult la veniturile companiei. "In prezent aceste produse reprezinta 30%-40% din totalul vanzarilor, iar tendinta, care se manifesta si in Europa, este de crestere a acestor categorii. Vrem ca pe viitor sa ne concentram pe produse bio, sa cream un 'corner' dedicat acestora", a mai spus Patrascu. Cel mai nou produs lansat in farmaciile Dona este RU-21, un supliment nutritiv anti-mahmureala, care se va vinde cu 39 de lei (10 euro). Obiectivul companiei este sa vanda in primul an aproximativ 1.000 de cutii pe luna, ceea ce ar putea genera vanzari de pana la 40.000 de lei (circa 10.000 de euro). Farmaciile Dona sunt controlate in proportii egale de oamenii de afaceri Nicu Nistor si Eugen Banciu. Pe piata farma, principalii concurenti sunt Sensiblu (parte a A&D Pharma), Catena, Help Net, City Pharma, Centrofarm.
Compania farmaceutica Siepcofar, care detine farmaciile Dona, una dintre principalele retele de pe piata locala, intentioneaza sa lanseze trei branduri proprii de