Magazinul „Central” din Cluj-Napoca şi-a deschis ieri aripa nouă, cu 26 de magazine, urmând a fi inaugurată până în primăvara anului viitor şi zona de food-court şi Magazinul „Central” din Cluj-Napoca şi-a deschis ieri aripa nouă, cu 26 de magazine, urmând a fi inaugurată până în primăvara anului viitor şi zona de food-court şi cafenele.
Complexul comercial se adresează oamenilor de afaceri, funcţionarilor, excluzând segmentul tinerilor de 16-19 ani. „Magazinul nu a fost conceput să funcţioneze ca un mall”, a ţinut să precizeze Marius Maier, preşedintele consiliului de administraţie.
8 milioane de euro
Reprezentanţii magazinului susţin că au preferat, în procesul de selecţie, brandurile româneşti, mai ales că operatorii străini sunt interesaţi de spaţii mult mai mari. Printre operatorii noi se numără Flanco, Leonardo, GNT, Karotte şi Tac. În ceea ce priveşte zona de food-court, vor fi evitate fast-food-urile. Aceasta va fi ocupată de restaurante cu specific şi două bufete expres cu mâncare românească.
Până în prezent, au încheiat contracte de închiriere 19 operatori, la un preţ mediu de 25 de euro metrul pătrat. Traficul anual estimat, după deschiderea noului corp de clădire, este de opt milioane de vizitatori. Investiţia va ajunge în final la opt milioane de euro.