Bayer Schering Pharma Romania, reprezentanta producatorului farmaceutic german Bayer, estimeaza pentru acest an o crestere cu 30% a vanzarilor de medicamente cu prescriptie, cu cea mai mare pondere in portofoliu, la peste 35 de milioane euro si vizeaza sa urce o pozitie in topul companiilor de profil. "In primele opt luni, vanzarile, exprimate in lei, au crescut cu 30% comparativ cu perioada anterioara de referinta. Moneda locala nu a avut o constanta, astfel ca aceasta crestere, exprimata in euro, a fost cu mult diminuata", a declarat directorul general al companiei, Catalin Radu. Cele mai vandute produse din portofoliul companiei sunt anticonceptionalele, medicamentele pentru scleroza multipla si substantele de contrast. Potrivit propriilor estimari, Bayer Schering detine peste 53% din piata romaneasca de contraceptive. Potrivit firmei de cercetare Cegedim, anul trecut compania se situa pe locul 11 pe piata farmaceutica romaneasca, cu o cota de 2,2% si vanzari de 134,3 milioane lei (40,24 milioane euro).
Bayer Schering Pharma Romania, reprezentanta producatorului farmaceutic german Bayer, estimeaza pentru acest an o crestere cu 30% a vanzarilor de medicamente cu prescriptie, cu cea mai mare pondere in portofoliu, la peste 35 de milioane euro si vizeaza sa urce o pozitie in topul companiilor de profil. "In primele opt luni, vanzarile, exprimate in lei, au crescut cu 30% comparativ cu perioada anterioara de referinta. Moneda locala nu a avut o constanta, astfel ca aceasta crestere, exprimata in euro, a fost cu mult diminuata", a declarat directorul general al companiei, Catalin Radu. Cele mai vandute produse din portofoliul companiei sunt anticonceptionalele, medicamentele pentru scleroza multipla si substantele de contrast. Potrivit propriilor estimari, Bayer Schering detine peste 53% din piata romaneasca de contraceptive. Potrivit firmei de cercetar