Zvonurile si semnalele crizei financiare au scazut apetitul romanilor pentru produsele electrice si electrocasnice. Este posibila si o majorare de preturi.
Deprecierea leului in raport cu euro ar putea avea efecte si asupra activitatii retailerilor care se afla in postura de a lua in consideratie decizia de a majora preturile. Aceasta in conditiile in care ponderea produselor din import este mare. Deja, in ultimele doua saptamani comerciantii de electrice si electrocasnice au semnalat o scadere a numarului de clienti. „Efectele crizei financiare au generat o usoara scadere a dorintei de cumparare din partea clientilor in ultimele doua saptamani, motiv pentru care este prea devreme sa evaluam cat de mult va afecta acest fapt vanzarile din ultimul trimestru al anului“, ne-a declarat Jiri Rizek, CEO al Flamingo International.
Problema scaderii consumului si-o pun si cei de la Domo. „Afacerile ar putea fi afectate doar daca consumul va scadea in general, datorita unei abordari mai prudente a consumatorului“, apreciaza oficialii Domo, potrivit carora ponderea produselor importate, in cazul retelei Domo, este in scadere.
Integral in Cotidianul Zvonurile si semnalele crizei financiare au scazut apetitul romanilor pentru produsele electrice si electrocasnice. Este posibila si o majorare de preturi.
Deprecierea leului in raport cu euro ar putea avea efecte si asupra activitatii retailerilor care se afla in postura de a lua in consideratie decizia de a majora preturile. Aceasta in conditiile in care ponderea produselor din import este mare. Deja, in ultimele doua saptamani comerciantii de electrice si electrocasnice au semnalat o scadere a numarului de clienti. „Efectele crizei financiare au generat o usoara scadere a dorintei de cumparare din partea clientilor in ultimele doua saptamani, motiv pentru care este prea devreme sa evalu