Peste o treime dintre angajaţi se declară copleşiţi de numărul mare de mesaje. Dacă în urmă cu 10 ani e-mailul era considerat o descoperire incredibilă, acum a ajuns să fie perceput ca un motiv de stres de către peste o treime dintre angajaţi. Potrivit unui studiu realizat în Marea Britanie şi preluat de telegraph.co.uk, oamenii suferă din cauza stresului provocat de e-mailuri, pentru că se simt copleşiţi de numărul mare de mesaje primite în interes de serviciu Peste o treime dintre angajaţi se declară copleşiţi de numărul mare de mesaje. Dacă în urmă cu 10 ani e-mailul era considerat o descoperire incredibilă, acum a ajuns să fie perceput ca un motiv de stres de către peste o treime dintre angajaţi. Potrivit unui studiu realizat în Marea Britanie şi preluat de telegraph.co.uk, oamenii suferă din cauza stresului provocat de e-mailuri, pentru că se simt copleşiţi de numărul mare de mesaje primite în interes de serviciu
Peste o treime dintre angajaţi se declară copleşiţi de numărul mare de mesaje.
Dacă în urmă cu 10 ani e-mailul era considerat o descoperire incredibilă, acum a ajuns să fie perceput ca un motiv de stres de către peste o treime dintre angajaţi. Potrivit unui studiu realizat în Marea Britanie şi preluat de telegraph.co.uk, oamenii suferă din cauza stresului provocat de e-mailuri, pentru că se simt copleşiţi de numărul mare de mesaje primite în interes de serviciu.
Cercetătorii de la Universităţile din Glasgow şi Paisley, autorii studiului, citaţi de Mediafax, au descoperit că numărul mare de e-mailuri primite în timpul orelor de program face ca angajaţii să se simtă obosiţi, frustraţi şi să devină neproductivi.
Femeile rezistă mai puţin ca bărbaţii
34% dintre participanţii la studiu au declarat că îşi verifică mesajele la fiecare 15 minute, în timp ce 64% dintre angajaţi au spus că î