Edilul-sef al Capitalei a apelat la experti olandezi pentru a stabili traseul autostrazii suspendate. Prima alegere ar putea fi nordul Capitalei, unde s-ar putea construi primul pilon.
Potrivit primarului general Sorin Oprescu, au fost realizate primele planuri de fezabilitate pentru regiunea de nord a Capitalei, in ceea ce priveste autostrada suspendata promisa bucurestenilor in campania electorala. El a explicat ca, in urma unor documentatii elaborate de expertii rusi in anul 2006, care prevedeau ca solutie pentru descongestionarea traficului din Capitala strapungerea zonei de nord a orasului cu o autostrada, documentele au fost reanalizate de omologii lor olandezi, fiind aproape finalizate.
“In 2006, mai multi experti rusi ne-au propus realizarea unei asemenea autostrazi, prezentandu-ne un proiect. O asemenea pasarela - autostrada s-ar putea construi numai pe bulevardele foarte largi”, ne-a explicat Razvan Murgeanu, viceprimarul Capitalei.
Potrivit lui Sorin Oprescu, in perioada urmatoare vor fi definitivate si planurile de fezabilitate pentru celelalte zone ale Bucurestiului, urmand ca, dupa finalizarea lor, solutia descongestionarii traficului sa fie prezentata bucurestenilor.
Integral in Cotidianul Edilul-sef al Capitalei a apelat la experti olandezi pentru a stabili traseul autostrazii suspendate. Prima alegere ar putea fi nordul Capitalei, unde s-ar putea construi primul pilon.
Potrivit primarului general Sorin Oprescu, au fost realizate primele planuri de fezabilitate pentru regiunea de nord a Capitalei, in ceea ce priveste autostrada suspendata promisa bucurestenilor in campania electorala. El a explicat ca, in urma unor documentatii elaborate de expertii rusi in anul 2006, care prevedeau ca solutie pentru descongestionarea traficului din Capitala strapungerea zonei de nord a orasului cu o autostrada,