Cei mai mulţi clienţi sunt persoane juridice: ambasade, bănci şi companii
Printre clienţi se numără însă şi oameni obişnuiţi care vor să scape de coşmarul mutării dintr-o parte în alta
Înainte de a lua decizia de a-şi lua viaţa profesională în propriile mâini, Răzvan Creţu spune că a comparat profitul, pe care îl aducea companiei pentru care lucra, cu beneficiile. „Lucram ca angajat la patron, iar stresul ca angajat este relativ mare. Am văzut că pot implementa şi conduce acest departament de mutări-relocări într-o companie străină care a venit pe piaţa din România. După ce am studiat ce profit aduc firmei şi l-am comparat cu beneficiile, am acţionat. Am luat cei mai buni împachetatori şi am preluat o parte din foştii clienţi şi a început businessul“, spune directorul Premiere Moving&Storage.
Compania oferă servicii complete de mutări locale şi internaţionale pentru ambasade, bănci, birouri, persoane fizice şi oferă şi depozitare pe perioadă scurtă sau lungă şi, de asemenea, relocări internaţionale door to door.
Primii clienţi „au venit din network-ul şi din «renumele creat» pentru că majoritatea relaţiilor sunt relaţii interpersonale“, explică Răzvan Creţu. În prezent clienţii sunt atât persoanele fizice cât şi juridice, dar ponderea cea mai mare o au persoanele juridice, ambasadele. Pe lângă recomandări, o altă modalitate de promovare pentru serviciile oferite este afilierea la organizaţii de profil precum Household goods Forwarders Associations.
Investiţie iniţială de 100.000 de euro
Afacerea a început cu şase packeri şi o investiţie iniţială de aproximativ 100.000 euro necesară pentru achiziţionarea de materiale profesionale, logistică de ultimă generaţie şi pentru spaţii de depozitare. În prezent numărul angajaţilor s-a dublat, iar pentru acest an, directorul Premiere Moving&Storage doreşte să mai angajeze şi în 200