Constructorul american a aplicat si in cazul modelului Fiesta linia "kinetic design" inaugurata de S-Max si a venit pe piata cu o masina cu aspect mult mai sportiv.
Noul Ford Fiesta este complet diferit la exterior fata de vechiul model si are toate sansele sa atraga si clienti barbati, in conditiile in care pana acum Fiesta a fost catalogata de multi ca fiind o masina mai "feminina", atat datorita dimensiunii, cat si a designului "cuminte". Noul model are un aer foarte sportiv, mai ales varianta in trei usi, trend urmat de majoritatea noilor modele de clasa mica lansate in ultima perioada precum noul Seat Ibiza dar si Mazda2. Noi am testat in Italia modelul echipat cu un motor de 1,6 litri pe benzina, care dezvolta 120 CP si are o viteza maxima de 193 km/ora. Acesta este cuplat la o cutie de viteze manuala, cu cinci trepte, si poate accelera pana la 100 km/h in 9,9 secunde - pana la lansarea viitoarei generatii a modelului Fiesta ST, aceasta este cea mai dinamica versiune care va putea fi comandata dupa lansarea sa oficiala in Romania. Indiferent de versiune, toate modelele Fiesta dispun de tractiune pe puntea fata si cutii de viteze cu cinci trepte. Pe drumurile din Toscana, cu atat de multe viraje, Fiesta si-a aratat punctul forte - stabilitatea. Chiar si in virajele stranse luate la viteza mare, a pastrat un caracter aproape neutru. Suspensiile masinii sunt usor zgomotoase, element tipic modelelor cu caracter sport, dar nu mai mult decat la alte modele din aceeasi clasa, iar zgomotul nu este deranjant. Sportivitatea noului Fiesta este datorata intr-o anumita masura si reducerii greutatii fata de generatia precedenta, cu aproximativ 40 kg, strategie preluata de la Mazda2. La capitolul consum, oficialii Ford au comunicat 4,9 litri/100 km in extraurban. De-a lungul testului, computerul de bord a indicat un consum mediu de 5,3 litri/100 km in conditi