Copiii sub 12 ani vor fi de acum protejaţi de publicitatea înşelătoare făcută alimentelor nesănătoase.
Reprezentanţii industriei alimentare din UE şi cei ai Federaţiei Mondiale a Advertiserilor au apreciat pozitiv prevederile Codului etic pentru publicitatea produselor alimentare destinate copiilor. "Majoritatea companiilor producătoare de alimente au apreciat această iniţiativă şi am convenit să lucrăm împreună pentru crearea unui cod etic, unanim acceptat la nivelul întregii Uniuni. Acordul este un pas înainte, prin care se garantează valabilitatea şi aplicarea codul etic pe termen lung", a declarat Magor Csibi, europarlamentarul român care a iniţiat acest proiect...
Codul etic, redactat împreună cu Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, a fost iniţiat ca reacţie la creşterea gradului de obezitate în rândul copiilor – la nivelul UE existând aproximativ 22 de milioane de copii supraponderali, dintre aceştia 5 milioane fiind obezi. Copiii sub 12 ani vor fi de acum protejaţi de publicitatea înşelătoare făcută alimentelor nesănătoase.
Reprezentanţii industriei alimentare din UE şi cei ai Federaţiei Mondiale a Advertiserilor au apreciat pozitiv prevederile Codului etic pentru publicitatea produselor alimentare destinate copiilor. "Majoritatea companiilor producătoare de alimente au apreciat această iniţiativă şi am convenit să lucrăm împreună pentru crearea unui cod etic, unanim acceptat la nivelul întregii Uniuni. Acordul este un pas înainte, prin care se garantează valabilitatea şi aplicarea codul etic pe termen lung", a declarat Magor Csibi, europarlamentarul român care a iniţiat acest proiect...
Codul etic, redactat împreună cu Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, a fost iniţiat ca reacţie la creşterea gradului de obezitate în rândul copiilor – la nivelul UE existând aproximati