Deci am citit cel mai tîmp-nationalist articol din ultima vreme, publicat de maretul Jurnalul National (asta devine incet-incet un soi de Romania mare de larga circulatie). S-a ris mult prin redactie pe marginea textului cu pricina. Reclama arata cam asa:
E vorba despre vesnica exploatare a unor branduri in favoarea unei poshirci locale – nu-s niciprimiii nici ultimii. Dar imi place sloganul “Inspirata din traditia romaneasca de a face vodcă rusească”. Foarte bun:).
Din această joacă publicitară, ieşit-a, fraţilor, un comentariu în Jurnalul semnat pe prima pagină de Dan Constantin şi în interiorul paginii de Gabi Golea (n+am inteles de ce). Iata o mostra:
Imbecilitatea afişului care-i propune în derâdere pe eroii Transilvaniei ca “locomotive” pentru noua marcă de votcă “Clujanskaia” nu este fantezia unui artist eşuat în beţie. El are ca ţintă terfelirea conştientă a unor momente de mare însemnătate pentru afirmarea românismului în Transilvania. Asta se întâmplă cu puţin timp înainte de sărbătoarea Marii Uniri de la 1 Decembrie 1918, Ziua Naţională a României
Ha! “terfelirea constienta”. Adica e o conspiratie care lucreaza inainte de 1 decembrie la batjocorirea neamului nostru. God!
Deci am citit cel mai tîmp-nationalist articol din ultima vreme, publicat de maretul Jurnalul National (asta devine incet-incet un soi de Romania mare de larga circulatie). S-a ris mult prin redactie pe marginea textului cu pricina. Reclama arata cam asa:
E vorba despre vesnica exploatare a unor branduri in favoarea unei poshirci locale – nu-s niciprimiii nici ultimii. Dar imi place sloganul “Inspirata din traditia romaneasca de a face vodcă rusească”. Foarte bun:).
Din această joacă publicitară, ieşit-a, fraţilor, un comentariu în Jurnalul semnat pe prima pagină de Dan Constantin şi în interiorul paginii de Gabi Golea (n+am inteles de ce