Numarul de reclame difuzate pe televiziunile noastre in primele noua luni ale anului 2008 este mai mic cu 10% decat cel din aceeasi perioada a anului trecut.
Este un semn ca marii investitori in publicitate si-au ajustat bugetele de promovare. Procter&Gamble, liderul traditional al topului celor mai mari clienti publicitari in Romania, a consumat in acest an cu 21,3% mai putine reclame tv decat in 2007, conform Alfa Cont.
In fapt, sase din cele zece companii prezente in top si-au redus „motoarele” de promovare pe tv. In presa scrisa, numarul de machete publicitare s-a mentinut la nivelul de anul trecut. Au fost inserate 556.874, cu 0,7% mai putin decat in 2007.
Adevarul Numarul de reclame difuzate pe televiziunile noastre in primele noua luni ale anului 2008 este mai mic cu 10% decat cel din aceeasi perioada a anului trecut.
Este un semn ca marii investitori in publicitate si-au ajustat bugetele de promovare. Procter&Gamble, liderul traditional al topului celor mai mari clienti publicitari in Romania, a consumat in acest an cu 21,3% mai putine reclame tv decat in 2007, conform Alfa Cont.
In fapt, sase din cele zece companii prezente in top si-au redus „motoarele” de promovare pe tv. In presa scrisa, numarul de machete publicitare s-a mentinut la nivelul de anul trecut. Au fost inserate 556.874, cu 0,7% mai putin decat in 2007.
Adevarul