Publicaţia "Adevărul 500 Miliardari" va fi lansată astăzi, la ora 11.00, la Hotelul Marriot din Bucureşti. Pe piaţă, topul va putea fi cumpărat începând de mâine.Tot mâine veţi putea citi în "Adevărul" poveşti despre miliardari: ce iahturi, avioane sau elicoptere deţin, cine are case de vacanţă în Caraibe etc. Candidat la Top 500
Soţii Muraru au creat lanţul de magazine Dinasty, brand care se axează pe confecţiile de nuntă. Dinasty este un business solid, o poveste de succes a unei familii din Piatra Neamţ care au reuşit să se impună pe piaţa costumelor de ceremonii din România.
Gabriel Muraru a fost ofiţer de armată. Nici prin cap nu-i trecea în 1996, atunci când a pus arma în rastel, că peste câţiva ani va fi creator de modă şi patron de cafenele. Şi totuşi aşa s-a întâmplat, iar toată povestea a început de la o cravată.
“Cu acest accesoriu am intrat în business, în 1997”, îşi aminteşte Gabi Muraru. Chiar şi cu cravate, afacerea mea mergea ca pe roate, însă simţeam că îi lipseşte ceva. Am început să călătoresc în ţările cu tradiţie în modă: în Italia, Franţa sau ţările asiatice şi cei de acolo mi-au deschis ochii.
Costumele ieftine nu au căutare, românii vor lux
Cei de la Como, din Italia i-au spus că trebuie să vândă un stil de viaţă şi să creeze un brand. Cravate poate vinde oricine. Cu această idee s-a reîntors în ţară unde a creat brandul Dinasty, care astăzi are o cotă de piaţă de aproape 30%.
Au pornit de la un atelier, micuţ, şi au ajuns ca astăzi să deţină la Piatra Neamţ una dintre cele mai moderne fabrici de îmbrăcăminte din ţară.
Murarii au reuşit să dezvolte din nimic un business care valorează peste 10 milioane de euro. Dinasty şi Alb şi Negru sunt brandurile sub care soţii Muraru dimpreună cu creatoarea Agnes Toma îşi comercializează creaţiile.