Noua divizie interactiva de la Intact inseamna aparitia unui jucator major in vanzarile de publicitate on-line. Chiar daca Boom, regia de unde au plecat Jurnalul.ro, GSP.ro si satelitii acesteia cu tot cu Magda Zander, nu iese jumulit fundamental din aceasta mutare, Intact Interactive aterizeaza direct pe locul al saselea in topul dupa suma vizitatorilor unici (duplicati) ai site-urilor, asa cum reiese din Harta Publicitatii On-Line. Boom ramane mai “mare” decat ARBOinteractive, ca numar de site-uri si de vizitatori, dar perioada cand banii se imparteau pe internetul romanesc intre doua regii a apus definitiv.
Ce castiga grupul Voiculescu si ce pierde Boom?
Ultima actualizare la Harta Publicitatii, din 22 august, da un total de 5622 de mii de vizitatori pe saptamana pentru 123 de site-uri la Boom, regia apartinand NCH. Intact Interactive va insemna, probabil, site-urile din zona Jurnalul.ro-GSP.ro-sateliti, care figureaza in clasamentul Hartii cu urmatoarele cifre, in mii vizitatori, pe saptamana:
GSP.ro: 251
Jurnalul.ro: 86
Mysport.ro: 80
Stelisti.ro: 65
Rapidisti.ro: 43
iFotbal.ro: 40
Tolo.ro: 32
Dinamovisti.ro: 30
Blogsport.ro: 28
Pariori.ro: 25
Cfrmania.ro: 21
Violamania.ro: 18
Craiovamaxima.ro: 12
Gsptv.ro: 9
Campionate.ro: 7
Echipafantastica.ro: 3
Andreivochin.ro: 2
Autof1.ro: ?
TOTAL (duplicati, pe saptamana, mii): 752
Reiese ca Boom pierde 13 la suta din cei 5622 de mii de vizitatori duplicati din Romania, dar ramane cu 4870 de mii, mult mai mult decat cele 3860 de mii ale ARBOinteractive, urmatoarea regie ca dimensiuni in clasamentul din 22 august. Numarul site-urilor trecute la Intact Interactive ar putea fi de 18 (cele de mai sus), daca aceasta entitate nu se va forma si cu aportul altor site-uri din grupul Voiculescu. In ac