Producatorul de lacuri si vopsele Kober din Piatra-Neamt, detinut de familia Kober, a inregistrat in primele noua luni ale anului vanzari peste asteptari pentru vopseaua lavabila pentru interior Zertifikat, lansata la inceputul anului, care vor conduce la atingerea targetului de crestere a businessului cu 20-25%, pana la circa 47 mil. euro.
"Vopseaua lavabila pentru interior Zertifikat a fost motorul de crestere al vanzarilor anul acesta. De altfel, datorita cererii ridicate am intampinat probleme in satisfacerea comenzilor primite. In primele noua luni ale anului am inregistrat o crestere a vanzarilor de 20-25%, in ritmul estimat la inceputul anului", a declarat pentru ZF Stefan Barna, directorul de strategie al Kober.
Reprezentantii Kober sunt deocamdata rezervati in ceea ce priveste previziunile pentru anul viitor, insa considera ca in contextul macroeconomic actual, mai putin favorabil dezvoltarii afacerilor, pot fi gasite si semnale pozitive. "Inca nu putem face previziuni clare pentru anul viitor, depindem de ceea ce se va intampla in urmatoarele doua luni la nivel macroeconomic. Insa exista si semnale pozitive, unul dintre ele fiind scaderea pretului la barilul de petrol, precum si inceperea proiectelor din infrastructura, care vor impulsiona si constructia de locuinte", afirma Barna.
Kober a pornit anul acesta una dintre cele mai mari campanii de promovare a unui produs, dupa cea derulata in 2004, cand a promovat vopselele precolorate preambalate sub sloganul "Puterea culorii" in urma unor investitii de 3 mil. euro. "Campania de promovare a produsului Zertifikat este adresata meseriasilor din constructii. De altfel, personajele care apar in reclame sunt zugravi adevarati si nu au avut un scenariu prestabilit, au fost lasati sa aduca aportul lor creativ", spune Barna. Campania a fost pregatita de agentia de publicitate CAP.
Compania a