Conform Automotive News Europe, Ford Europa va construi la uzina sa din Craiova maşina ce îl înlocui pe actualul Fusion. Acesta are numele de cod B-Max, dar maşina de serie ar putea avea un nume diferit. Fusion este un automobil de clasă B, cu o caroserie în două volume (hatchback), 5 uşi şi tracţiune faţă. Modelul este unic în clasa B, fiind singurul din segment care are suspensie înălţată, asemănător unui mini SUV. La sfârşitul lunii martie, John Fleming, preşedinte Ford Europa, declara că la Craiova va fi produs, din 2010, un autoturism de dimensiuni reduse, “care va ocupa un segment alb pe piaţă”, uzina românească urmând să fie singura care va produce autoturismul în cauză.
Anul trecut, în România au fost vândute 1.836 unităţi Ford Fusion, în creştere cu 171 la sută faţă de cele 676 de unităţi livrate în 2006.
De asemenea, în primele opt luni ale acestui an, au fost livrate 1.106 Fusion, în creştere cu 4,1 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. (A.E.M.)
Conform Automotive News Europe, Ford Europa va construi la uzina sa din Craiova maşina ce îl înlocui pe actualul Fusion. Acesta are numele de cod B-Max, dar maşina de serie ar putea avea un nume diferit. Fusion este un automobil de clasă B, cu o caroserie în două volume (hatchback), 5 uşi şi tracţiune faţă. Modelul este unic în clasa B, fiind singurul din segment care are suspensie înălţată, asemănător unui mini SUV. La sfârşitul lunii martie, John Fleming, preşedinte Ford Europa, declara că la Craiova va fi produs, din 2010, un autoturism de dimensiuni reduse, “care va ocupa un segment alb pe piaţă”, uzina românească urmând să fie singura care va produce autoturismul în cauză.
Anul trecut, în România au fost vândute 1.836 unităţi Ford Fusion, în creştere cu 171 la sută faţă de cele 676 de unităţi livrate în 2006.
De asemenea, în primele opt luni ale acestui an, au fo