In prima jumatate de an de la lansare (martie-august 2008), hotelul Ramada Plaza, a treia unitate deschisa sub brandul Ramada in Bucuresti, a inregistrat un grad de ocupare de 48%, segmentele principale de piata fiind compuse din 85% din turismul de afaceri si 15% din turismul de vacanta. De asemenea, acesta a inregistrat o cifra de afaceri de 7,5 milioane de euro, cifra cumulara cu cea a Parc Best Western, care va deveni, incepand din luna ianuarie, Ramada Parc. "Consideram gradul de ocupare d
In prima jumatate de an de la lansare (martie-august 2008), hotelul Ramada Plaza, a treia unitate deschisa sub brandul Ramada in Bucuresti, a inregistrat un grad de ocupare de 48%, segmentele principale de piata fiind compuse din 85% din turismul de afaceri si 15% din turismul de vacanta. De asemenea, acesta a inregistrat o cifra de afaceri de 7,5 milioane de euro, cifra cumulara cu cea a Parc Best Western, care va deveni, incepand din luna ianuarie, Ramada Parc.
"Consideram gradul de ocupare de 48% pentru un hotel deschis de 6 luni este un succes, mai ales tinand cont de faptul ca lunile iulie si august au fost 2 luni cu rezultate slabe pentru turism. Ne adaptam permanent la cerintele pietei si cream oferte pentru atragerea de noi clienti" a declarat Daniel Ben Yehuda, director general al Ramada Plaza Bucharest.
Rezultatele hotelui in primele sase luni de la deschidere au fost influentate in mod pozitiv de designul interior deosebit al hotelului, contractele corporate semnate precum si specificului locatiei, localizarea in Nordul Bucurestiului, in mijlocul noilor centre/poluri de afaceri create in aceasta zona.
Astfel, in primele sase luni de operare Ramada Plaza a gazduit aproape 18.000 oaspeti. Dintre acestia 24% au fist turisti romani, 20% germani, 19% italieni, 17% englezi si 13% austrieci, conform datelor oferite de oficialii Ramada Plaza. @N_P