Mai mult de 40 de companii din productie, distributie si comert s-au inscris cu un numar de 88 de candidaturi in competitia pentru castigarea a 10 premii si doua mentiuni la a treia editie a Galei premiilor industriei bunurilor de larg consum. Competitia, initiata de revista Piata, premiaza companiile si brandurile cu cele mai bune performante in industria bunurilor de larg consum.
In aceasta perioada este in desfasurare procedura de desemnare a castigatorilor celor sase mentiuni, 12 premii si doua mari premii. Premiantii categoriilor destinate producatorilor si distribuitorilor sunt desemnati pe baza voturilor exprimate de reprezentantii a aproximativ 1.200 de magazine sau retele de magazine. Castigatorii premiilor rezervate comerciantilor sunt stabiliti pe baza voturilor exprimate de directorii de vanzari din principalele 100 de companii de productie si distributie de bunuri de larg consum.
Procesul de votare este intermediat de compania de cercetari de piata MEMRB.
In organizarea editiei din acest an, organizatorii au ca parteneri companiile Unilever, Coca Cola Hellenic, Carrefour, Porsche Inter Auto Romania si MEMRB, in timp ce HotNews.ro, Radio Romania Actualitati, Business Standard, Comunicate de Presa si Cotidianul sunt partenerii media ai acestui eveniment. Mai mult de 40 de companii din productie, distributie si comert s-au inscris cu un numar de 88 de candidaturi in competitia pentru castigarea a 10 premii si doua mentiuni la a treia editie a Galei premiilor industriei bunurilor de larg consum. Competitia, initiata de revista Piata, premiaza companiile si brandurile cu cele mai bune performante in industria bunurilor de larg consum.
In aceasta perioada este in desfasurare procedura de desemnare a castigatorilor celor sase mentiuni, 12 premii si doua mari premii. Premiantii categoriilor destinate producatorilor si