Investiţiile constante, de peste zece milioane de euro în 16 ani, au ridicat Vitrina în topul firmelor de publicitate locale, fiind singura companie de profil din provincie care a reuşit să se impună în Bucureşti. Cunoscută drept liderul uneia dintre cele mai renumite agenţii de publicitate din România, Mihaela Rus a început să investească şi în domeniul imobiliar. Este foarte mândră că a reuşit totul din „provincie”, fiind unul din primele lucruri pe care Mihaela Rus, preşedintele firmei de publicitate Vitrina Advertising, îl aduce în discuţie când este întrebată de propriul succes. „Mulţi nu mi-au dat prea multe şanse, spunând că ora exactă se dă la Bucureşti. Aşa o fi, doar că eu m-am încăpăţânat să rămân în Cluj-Napoca, oraşul pe care îl iubesc cel mai mult”, spune Mihaela Rus.
Un nou sediu, un nou început
Antreprenoarea le-a dovedit celor „mulţi” că se înşeală. Compania sa, sub numele oficial de Vitrina Felix Media, a avut, în 2007, cel mai bun an de la înfiinţare, potrivit spuselor Mihaelei Rus, înregistrând o creştere a cifrei de afaceri cu 25 de procente faţă de anul precedent, depăşind 6,5 milioane de euro.
„În cei 16 ani nu am avut niciodată creşteri mai mari de 25 de procente pe an, dar nici mai mici de 20 de procente, deci pot spune că am avut, mai degrabă, o evoluţie constantă, cu paşi siguri, şi nu una spectaculoasă, dar riscantă”, explică antreprenoarea. Anul trecut, femeia de afaceri a început să-şi extindă businessul, prin crearea unui sediu independent pentru divizia de producţie a companiei sale.
În acest scop, a achiziţionat un teren de 2.500 mp într-un parc industrial privat din Cluj-Napoca, în vederea construcţiei unei hale, unde se va muta întreaga divizie de producţie şi outdoor a companiei, investiţia ridicându-se la 1,2 milioane de euro.
Tot în 2007, Rus şi-a diversifica