Grupul francez de publicitate JCDecaux a abandonat, marti, discutiile purtate in exclusivitate cu Rupert Murdoch pentru preluarea afacerilor de outdoor desfasurate de grupul media al acestuia pe pietele emergente, informeaza Financial Times. Potrivit sursei, decizia JCDecaux a fost motivata prin conditiile economice si cele de pe piata de capital, care ingreuneaza "incheierea unor parteneriate strategice la acest nivel".
Discutiile vizau o tranzactie financiara completata de un schimb de actiuni, evaluata la 1-1,5 miliarde de dolari. Potrivit Financial Times, renuntarea la aceste tratative il lasa pe Murdoch fara cale de iesire din investitia sa in industria panotajului de pe pietele emergente, investitie concentrata indeosebi in Rusia, unde NewsOutdoor, compania de panotaj a lui Murdoch, este supusa unor presiuni politice considerabile.
Sursa aminteste ca o intelegere cu Murdoch ar fi transformat JCDecaux in cea mai mare afacere de publicitate outdoor din lume, depasind Clear Channel. Negocierile dintre grupul lui Murdoch, NewsCorp, si JCDecaux asupra NewsOutdoor au inceput in luna septembrie. Grupul francez de publicitate JCDecaux a abandonat, marti, discutiile purtate in exclusivitate cu Rupert Murdoch pentru preluarea afacerilor de outdoor desfasurate de grupul media al acestuia pe pietele emergente, informeaza Financial Times. Potrivit sursei, decizia JCDecaux a fost motivata prin conditiile economice si cele de pe piata de capital, care ingreuneaza "incheierea unor parteneriate strategice la acest nivel".
Discutiile vizau o tranzactie financiara completata de un schimb de actiuni, evaluata la 1-1,5 miliarde de dolari. Potrivit Financial Times, renuntarea la aceste tratative il lasa pe Murdoch fara cale de iesire din investitia sa in industria panotajului de pe pietele emergente, investitie concentrata indeosebi in Rusia, unde Ne