BCR Asigurari, companie a grupului austriac Vienna Insurance, a lansat ieri serviciul Contact Center, prin intermediul caruia clientii pot instiinta asiguratorul cu privire la producerea oricarui tip de dauna. Pentru inceput insa, acest serviciu va functiona doar in judetele Arad, Arges, Dolj si Neamt. Cei care au polite la BCR Asigurari pot suna la numerele de telefon 0800-800-551 sau 021-360-01-06 pentru a anunta producerea unei daune, iar un operator le va face o programare pentru constatarea acesteia, cu ajutorul unui soft care arata disponibilitatea fiecarui agent de daune al companiei. "Serviciul de Contact Center reprezinta componenta cea mai vizibila din cadrul unei strategii mult mai complexe, care vizeaza eficientizarea procesului de gestionare si lichidare a daunelor. Am dorit ca prin acest prim pas sa rezolvam o problema frecventa cu care se confrunta clientii unei societati de asigurari atunci cand solicita despagubiri, si anume eliminarea timpului de asteptare pentru constatare", spune Mihai Tecau, presedintele BCR Asigurari. Acest serviciu urmeaza sa fie extins si in restul tarii. BCR Asigurari este una dintre cele mai mari companii de pe piata de profil si este specializata pe asigurari generale. In primul semestru, compania a inregistrat prime brute subscrise de 69,5 milioane de euro, in scadere cu 33% in euro fata de aceeasi perioada din 2007, din cauza renuntarii la asigurarile de credite.
BCR Asigurari, companie a grupului austriac Vienna Insurance, a lansat ieri serviciul Contact Center, prin intermediul caruia clientii pot instiinta asiguratorul cu privire la producerea oricarui tip de dauna. Pentru inceput insa, acest serviciu va functiona doar in judetele Arad, Arges, Dolj si Neamt. Cei care au polite la BCR Asigurari pot suna la numerele de telefon 0800-800-551 sau 021-360-01-06 pentru a anunta producerea unei daune, iar un op