Decizia de evacuare fortata prin care DADR Mures a fost nevoita sa paraseasca sediul de pe strada Gheorghe Doja, a ingreunat substantial activitatea institutiei. Au fost doua saptamani grele in care activitatea directiei agricole a fost data peste cap. Odata cu noua locatie, din Piata Marasesti, nr. 15, la etajul unu din fostul Palat al Telefoanelor, activitatea incepe sa reintre in normal. Pentru inceput au fost asigurate doua linii telefonice si o linie de internet. Practic toata activitatea a trebuit inceputa de la zero.Toata situatia a picat prost, exact in mijlocul procesului de depunere a cererilor.
“Aici era plin de oameni, pentru cererile de motorina, nu aveam spatiu, trebuia sa te muti dintr-o parte in alta. Va dati seama ce era pe hol, in birou intrau cinci, sase persoane, era plin de saci, au fost conditii destul de grele. Nu este acelasi lucru sa rezolvi o problema in 10- 15 minute, sau sa stai o ora pentru aceeasi problema, sau sa i se spuna omului sa revina a doua zi”, ne-a declarat Antal Lehel, director executiv adjunct, in cadrul DADR Mures.
Facilitatile noii locatii
Conditiile oferite de noua locatie sunt ceva mai bune decat cele din vechea locatie de pe strada Gheorghe Doja. Un exemplu in acest sens ar fi biroul vegetal. Daca in vechiul sediu, acesta era situat intr-o incapere mica, unde erau inghesuitre trei persoane, in locatia actuala spatiul este mult mai mare.“Noul birou ne multumeste, este mai spatios, mai aerisit, si incepem sa ne desfasuram activitatea in conditii normale. Documentele au fost despachetate, au fost arhivate, aranjate in dulapuri. Asteptam mobilier, pentru a putea aranja documentele care sunt noi” a declarat Silvia Jude, sef serviciu vegetal in cadrul DADR Mures.
De la inceputul anului, activitatea serviciul vegetal, din cadrul DADR Mures, a avut un volum mare de lucru, incepand cu subventia la sfecla