Aspiranţii la un post de deputat sau senator chestionaţi de GdS pe marginea planurilor de campanie spun că sunt gata să facă rând la uşa alegătorilor pentru a le câştiga votul. Cu două săptămâni înainte de începerea campaniei electorale, pregătirile de partid sunt în toi. Ba unii candidaţi au furat deja startul, vrând să ia ochii alegătorilor cu fluturaşi care mai de care mai coloraţi. GdS şi-a propus să afle chiar de la cei care se bat pentru un post de parlamentar ce strategii şi, mai ales, ce bani se vehiculează în campania electorală. Cum era şi normal, nici unul dintre cei chestionaţi nu a recunoscut în ruptul capului că ar fi gata să pună la bătaie mai mult decât cifrele permise de lege, adică 47.000 de euro pentru o campanie de Camera Deputaţilor şi 71.000 de euro pentru Senat. Mai mult, majoritatea au declarat că suma va fi pe la jumătate şi că preferă o campanie „curată“, bazată pe contactul direct cu electoratul şi pe promovarea proiectelor proprii. Că nu va fi aşa o ştim şi noi, şi dumneavoastră. De data asta, ceva e diferit. Veţi putea alege un om, nu o listă, aşa că şi noi am întrebat oamenii, nu partidul, cum au de gând să procedeze pentru a vă câştiga votul. Răspunsul a fost, practic, acelaşi, cu mici diferenţe, de nuanţă.
Manu Costache îşi testează forţele... pe bani puţini Începem cu PNL, partid aflat la guvernare şi cu un scor bun după alegerile locale. Formaţiunea şi-a consolidat în Dolj poziţia a treia şi a ales să scoată în lupta parlamentarelor mulţi directori de deconcentrate, deputaţi şi senatori. Manu Costache, comisar-şef la Garda de Mediu şi candidat pe Colegiul 5 Filiaşi la Camera Deputaţilor împotriva pesedistului Petre Petrescu şi a Ilenei Şerban de la PD-L, a declarat pentru GdS că plănuieşte o campanie eficientă, pe bani puţini. „Eu sunt de părere că aceia care aleargă în teritoriu vor avea mai mult de câştigat în această ca