După ce ştirea că Ford va produce la Craiova viitoarea variantă a actualului Fusion a făcut valuri în România, oficialii Ford au decis că trebuie să dezmintă această informaţie. „Produsul produs exclusiv în România va de clasă mică, dar nu va fi nici Fiesta şi nici înlocuitorul actualului model Fusion”, a declarat Hans Jurgen Fuchs, purtătorul de cuvânt al Ford Europa. Nu este prima dată când oficialii Ford se văd nevoiţi să dezmintă o informaţie de acest
După ce ştirea că Ford va produce la Craiova viitoarea variantă a actualului Fusion a făcut valuri în România, oficialii Ford au decis că trebuie să dezmintă această informaţie. „Produsul produs exclusiv în România va de clasă mică, dar nu va fi nici Fiesta şi nici înlocuitorul actualului model Fusion”, a declarat Hans Jurgen Fuchs, purtătorul de cuvânt al Ford Europa.
Nu este prima dată când oficialii Ford se văd nevoiţi să dezmintă o informaţie de acest gen. La semnarea contractului cu guvernul român pentru uzina de la Craiova presa autohtonă a speculat că în afară de Transit Connect, în România va fi produs noul Fiesta în varianta cu trei volume. Şi atunci cei de la Ford au negat cu vehemenţă acest amănunt. Acum, după ce ştirea preluată de pe siteul respectabilei reviste AutomotiveNews Europe a pus mintea românilor la lucru, Ford a anunţat că „maşina nu va intra în tiparele obişnuite dat fiind faptul că va fi de dimensiuni reduse dar va oferi şi mult spaţiu interior”.
De ce spun oficialii Ford Europa că viitorul model produs la Craiova nu va fi viitorul Fusion? Simplu. Maşina cu numele de cod B-Max, nu va semăna deloc cu actualul Fusion. Într-un fel sau altul, Fuchs a admis că avem de-a face cu un model aflat între segmente, o tendinţă încercată de mai mulţi producători în acest moment. Marea masă de cumpărători din Europa sunt adepţii maşinilor de clasă B sau C, şi acesta este motivul pentr