Modificarile notabile, cum ar fi alegerea produselor premium de curatare a rufelor in defavoarea celor din segmentul mediu, ponderea din ce in ce mai mare a detergentului automat, dar si patrunderea unor produse speciale, cum ar fi detergentul gel sau lichid, au contribuit la conturarea unei piete de profil de peste 220 de milioane de euro, in crestere cu pana la 20% fata de anul anterior, potrivit jucatorilor din piata.
Detergentii, cea mai mare categorie din piata produselor de larg consum nealimentare, au un grad de penetrare de pana la 91%, adica gradul de folosire de catre gospodarii, si contribuie cu pana la 20% la piata totala. Mai mult, valoarea la care a ajuns aceasta piata o pozitioneaza pe locul trei in topul bunurilor de larg consum, dupa ulei si bauturile carbogazoase. Modificarile notabile, cum ar fi alegerea produselor premium de curatare a rufelor in defavoarea celor din segmentul mediu, ponderea din ce in ce mai mare a detergentului automat, dar si patrunderea unor produse speciale, cum ar fi detergentul gel sau lichid, au contribuit la conturarea unei piete de profil de peste 220 de milioane de euro, in crestere cu pana la 20% fata de anul anterior, potrivit jucatorilor din piata.
Detergentii, cea mai mare categorie din piata produselor de larg consum nealimentare, au un grad de penetrare de pana la 91%, adica gradul de folosire de catre gospodarii, si contribuie cu pana la 20% la piata totala. Mai mult, valoarea la care a ajuns aceasta piata o pozitioneaza pe locul trei in topul bunurilor de larg consum, dupa ulei si bauturile carbogazoase.