Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis marţi să oprească de la difuzarea pe televiziuni spotul publicitar Delaco, pentru că instigă copiii să cumpere produsul pe care îl promovează şi afectează dezvoltarea morală.
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis marţi să oprească de la difuzarea pe televiziuni spotul publicitar Delaco, pentru că instigă copiii să cumpere produsul pe care îl promovează şi afectează dezvoltarea morală.
În spotul publicitar Delaco se spune că "Mâncatul prost şi-a găsit naşul", sugerând că poţi să faci muşchi dacă mănânci caşcaval. "Cred că e o instigare directă adresată unor copii. Ca să nu mai vorbim de îndemnul de a fi şmecher în România", a spus Răsvan Popescu, preşedintele CNA, precizând că spotul induce ideea că poţi să fii şmecher dacă ai muşchi.
Potrivit CNA, spotul publicitar Delaco a încălcat art. 29, alin. (1), litera a) din Legea audiovizualului, potrivit căruia "(1) Publicitatea, inclusiv publicitatea autopromoţională, şi teleshoppingul trebuie să respecte următoarele condiţii: a) să nu afecteze dezvoltarea fizică, psihică sau morală a minorilor", dar şi art. 33, alin. (1), din aceeaşi Lege – "(1) Publicitatea nu trebuie să provoace nici o daună morală, fizică sau intelectuală minorilor şi, în special: să nu instige în mod direct minorii să cumpere un produs sau serviciu, prin exploatarea lipsei de experienţă sau a credulităţii acestora".
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis marţi să oprească de la difuzarea pe televiziuni spotul publicitar Delaco, pentru că instigă copiii să cumpere produsul pe care îl promovează şi afectează dezvoltarea morală.
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis marţi să oprească de la difuzarea pe televiziuni spotul publicitar Delaco, pentru că instigă copiii să cumpere produsul pe